image
Service og serviceavtaler
image

Service

Pdf


Å opprettholde en stor grad av service er viktig for oss. Erfaring viser at audio-visuelt utstyr blir stadig mer virksomhetskritisk og oppetid på utstyret er en viktig faktor for et kostnadseffektivt møte.

Våre kunder vil derfor kunne knytte seg til et service- og vedlikeholdsprogram som reduserer faren for feil under drift.

Service og vedlikehold er forebyggende arbeid som sikrer oppetiden på utstyret og levetiden.


Service og vedlikholdsavtalen består av:

  • Telefonsupport

  • Planlagt vedlikeholdsservice på utstyret
    1-3 ganger i året, avhengig av den totale bruk av utstyret.

  • Responstid/utrykning ved feil

  • Prioritert service for våre avtalekunder.

  • Statusrapport på utstyret

  • Vedlikehold og test med rens av utstyr

  • Kontroll av utstyrets funksjoner og justering

Avtalen følger Statens standardavtaler for IT-anskaffelser.

 

 

 

 

service

 

 
   
 
image